24.06.2010

IUBIREA LUI DUMNEZEU FATA DE OM
















Dumnezeu ne arata marea iubire care o are fata de noi oamenii prin faptul ca L-a trimis pe Isus sa moara (pentru noi,ca niste pacatosi) si prin El putem fi salvati si mantuiti.

Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, incat a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede in El sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica
.(Ioan 3:16)

Dumnezeu ne spune:

Daca vei trece prin ape, Eu voi fi cu tine; si raurile nu te vor ineca; daca vei merge prin foc, nu te va arde, si flacara nu te va aprinde.
De aceea, pentru ca ai pret in ochii Mei, pentru ca esti pretuit si te iubesc, dau oameni pentru tine si popoare pentru viata ta. (Isaia43:2,4)

Noi ca niște păcătoși avem preț în ochii lui Dumnezeu???
Ce dar ce ofertă ne-a oferit Dumnezeu...ne-a oferit acest dar pentru că ne iubește....și dorește ca și noi șă il iubim


Cine are poruncile Mele si le pazeste acela Ma iubeste; si cine Ma iubeste va fi iubit de Tatal Meu. Eu il voi iubi si Ma voi arata lui."(Ioan 14:21)

O! de ai fi luat aminte la poruncile Mele, atunci pacea ta ar fi fost ca un rau, si fericirea ta, ca valurile marii. . Samanta ta ar fi fost ca nisipul, si roadele pantecelui tau, ca boabele de nisip; numele tau n-ar fi fost sters si nimicit inaintea Mea.
(Isaia 48:18-19)

E asa de greu? sa luam aminte la poruncile lui Dumnezeu? sau noi ne multumim cu starea noastra si spunem ce rost mai are???
Dar haideți să ne gândim .....pentru Dumnezeu nu a fost greu să trimită pe Fiul Său să moară pentru noi???
Preaiubitilor, daca astfel ne-a iubit Dumnezeu pe noi, trebuie sa ne iubim si noi unii pe altii. (1 Ioan 4:11)

Dumnezeu ne-a iubit și ne iubește......tot așa ne putem iubi și noi unii pe alții...

.nu să ne urâm..nu să nu ne uităm unii la alții și sa spunem ca ::::Nu voi vorbi niciodată cu el:::




"Mai inainte ca sa te fi intocmit in pantecele mamei tale, te cunosteam, si mai inainte ca sa fi iesit tu din pantecele ei, Eu te pusesem deoparte si te facusem proroc al neamurilor." (Ieremia1:5)


Domnul mi Se arata de departe: "Te iubesc cu o iubire vesnica; de aceea iti pastrez bunatatea Mea!(Ieremia 31:3)
Voi preface toti muntii Mei in drumuri, si drumurile Mele vor fi bine croite. (Isaia 49:11)


Domnul Se va lupta pentru voi; dar voi stati linistiti."(Exodul 14:14)


Preaiubitule, doresc ca toate lucrurile tale sa-ti mearga bine, si sanatatea ta sa sporeasca tot asa cum sporeste sufletul tau.(3 Ioan 1:2)


Gaby

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu