15.07.2011

Sabatul

  M-am gândit să scriu și despre acest subiect minunat....să scriu despre această zi de odihnă pe care ne-a lăsat-o Dumnezeu.

 Leviticul 16:31
Aceasta să fie pentru voi o zi de Sabat, o zi de odihnă, în care să vă smeriţi sufletele. Aceasta să fie o lege veşnică.

Dumenezeu s-a odihnit în această zi și a sfințit-o ... La rândul nostru, nu trebuie să sfințim și noi Sabatul ?


 În primul rând trebuie să ne pregătim de la începutul săptămânii pentru această zi... CUM?

 Porunca a-IV-a  - Aduți aminte de ziua de odihnă ....

  Să facem in așa fel ca toate lucrurile noastre sa se sfârșească în ziua pregătirii (Vineri)
Exodul 16:23
. Mâine este ziua de odihnă, Sabatul închinat Domnului; coaceţi ce aveţi de copt, fierbeţi ce aveţi de fiert şi păstraţi până a doua zi dimineaţa tot ce va rămâne!”
Volumul 6 pagina 326  (EGW)
   În cursul întregii săptămâni trebuie să înceapă pregătirea pentru Sabat...
Sfinţiţi Sabatele Mele, căci ele sunt un semn între Mine şi voi, ca să ştiţi că Eu sunt Domnul Dumnezeul vostru!”
Signes of the Times - 22nov.1899       
    Pazirea Sabatului , ziua a șaptea, de către poporul lui Dumnezeu este in fata lumii semnul ca ei sunt legati de Dumnezeul din ceruri ca supusi si credinciosi ai Sai care se incred in adevarul Săi Veșnic....(....)

 Ce facem noi in ziua de Sabat ???
Psalmi 23:6
Da, fericirea şi îndurarea mă vor însoţi în toate zilele vieţii mele, şi voi locui în Casa Domnului până la sfârşitul zilelor mele
  Spunem si noi ca David...că vom locui pân la sfârșit in casa Domnului?  Domnul să ne ajute !
   In ziua de Sabat ar trebui să venim să ne intalnim cu Dumnezeu (la Biserica)... Unii preferă să stea acasa bazându-se pe unele motive... cum ar fi : e prea cald , nu m-am putut trezi de dimineata , mi-am spalat costumul /(rochia) , am copii mici si ..... si lista poate continua.
   și ne rugăm pentru Dragoste si unitate in biserica....dar stăm acasa si bârfim frații.....
Testimonis 6 pag.358
  Fiecare trebuie să aibă o haină diferită in casa Domnului
   Ce fel de Haina???
Vin cu mâneca scurta la Biserica pentru ca e cald și........
  
       Oare preoții in vechime se plângeau de îmbracamintea care o aveau ?
și noi suntem preoți ai lui Dumnezeu
şi a făcut din noi o împărăţie şi preoţi pentru Dumnezeu, Tatăl Său: a Lui să fie slava şi puterea în vecii vecilor! Amin.
   Sabatul a fost făcut ca noi să ne adunăm laolaltă și să fim una in Hristos si sa ne bucuram de toate lucrurile pe care le-a făcut Împăratul pentru noi .
  Domnul să ne ajute să fim una in Hristos și să așteptăm Sabatul cu bucurie !
 
                  EL să vă binecuvinteze !
                     
mesaj biblic : Adrian B

3 comentarii:

  1. ziua pregatirii este vinerea, dar noi trebuie sa ne pregatim pentru ziua de Sabat de sambata seara dupa apusul soarelui si sa incercam ca pentru vineri sa lasam numai lucrurile care nu se pot pregati mai repede de exemplu pregatirea hranei, pregatirea imbracamintei, etc;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce patesc cei care nu tin sabatul din nestiinta sau nu pot fiind constransi de diverse situatii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o buna intrebare...Ce patesc cei care nu tin Sabatul... O alta intrebare este.. de ce nu l-au tinut? care a fost motivul.. Am intalnit persoane, care, atunci cand incercai sa vorbesti ceva cu ele..iti raspundea imediat..,,Nu-mi Spune ca nu vreau sa stiu. Apoi Domnul ma va trage la raspundere''.unii resping aceasta solie, altii, o cunosc dar, prefera placerile lumii decat bogatiile cerului, si o alta grupa care nu are de unde auzi acest adevar.Sunt multi care vor fi mantuiti din biserica catolica, ortodoxa, mai putini din biserica adventista, si mai putini din biserica advetista reformista. Fiindca cunosc indeaproape aceasta porunca...cunosc indeaproape adevarul, insemnatatea Sabatului. si lucrurile care ni se par mai neimportante, acelea ne pot conduce catre pierzare.

      Ștergere